Snel inzicht in de effectiviteit van je campagne

 

Ieder contactmoment is cruciaal.  Wij visualiseren en analyseren deze data en geven je inzicht in het gedrag van je klant. Zo helpen we je om de juiste interactie aan te gaan in de customer journey, en je klant in een ja-ritme te brengen. In kleine effectieve stappen maken wij het makkelijk om de juiste doelstellingen te definiëren en resultaten te verbeteren. 

Werkwijze
Onze specialisten analyseren de contactmomenten uit de customer journey met de krachtige real-time managementapplicatie van Thunderhead. De RTIM-applicatie maakt klantgedrag inzichtelijk en draagt bij aan een individuele customer journey die relevanter en effectiever is. 

Je behoudt de controle
Je kunt het volledig uit handen geven of zelf aan de knoppen draaien in de applicatie.

Samen met onze partners van MAKE SOME NOISE vertalen wij data-inzichten naar relevante interactie en omnichannel-communicatie, die aansluit bij de behoefte van jouw klant.

Zo kun je inspelen op de klantbehoefte en je media-inzet optimaliseren.  Met als resultaat: een hogere conversie en grotere klanttevredenheid. 

ManagingJourneys.png