Speel optimaal in op de behoefte van je klant.

 

Je klant door en door kennen. Precies weten wat hij wil, vaak al voordat hij dat zelf weet. Te allen tijde weten wat zijn volgende stap is of waar hij vastloopt en daarop in kunnen spelen. De reis van je klant – de customer journey – in kaart brengen, betekent meer dan big data verzamelen.

Het is precies analyseren en verstaan wat de behoefte van je klant is, en op basis van dat inzicht het contact met je klant op een consistente manier persoonlijk maken. Of zoals we het noemen: je CRM-strategie slimmer maken.

Conversie = je klant de juiste kant op bewegen

Dat is waar Customerbeats je bij helpt. We hebben de juiste kennis en middelen in huis om je data te visualiseren, te analyseren en zo de customer journey te personaliseren. En – alles met het oog op – je te helpen om de conversie te verhogen. 

 
CB-Icoon1.png

Definiëren van customer journey en Thunderhead implementeren binnen gewenste kanalen 

CB-Icoon2.png

Data verzamelen & naar bruikbare inzichten vertalen.

CB-Icoon3.png

Content personaliseren en optimaliseren

CB-Icoon4.png

Conversie genereren